Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Reklamacje

Gwarancja i serwis

Większość  produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: zalecamy zachowanie oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Prosimy o zachowanie oryginalnego druku gwarancji i dowodu zakupu (paragon lub faktura) stanowią one  podstawę do zgłaszania reklamacji z tytułu gwarancji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, a zawartość posiada istotne uszkodzenia zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: sprzedaz internet 511 133 823.

Po pokwitowaniu odbioru paczki ( ewentualnym wcześniejszym opłaceniu kwoty pobrania)  istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który może stanowić podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, masz prawo reklamować go gwaranta ( zgodnie z warunkami gwarancyjnymi ) lub u Sprzedawcy ( z tytułu rękojmi) w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. w każdym przypadku zalecamy rozważenie  reklamacji z tytułu gwarancji producenta, jest to najszybszy i najlepszy sposób zaspokojenia roszczeń z tytułu wad towarów . Sprzedawane przez nas towary to zazwyczaj specjalistyczne produkty posiadające gwarancje producenta, których naprawa poza serwisem producenta powoduje utratę gwarancji. Warunki gwarancji są przedstawione w druku gwarancyjnym, który dostarczamy wraz z towarem.
  2. Jeżeli kupujący decyduje się na złożenie reklamacji  przedmiotu zakupionego w sprzedaży na odległość u nas jako sprzedawcy ( z tytułu rękojmi) - po wstępnym kontakcie mailowym, potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia i zdjęć rozpatrzymy reklamacje na podstawie zgłoszenia lub poprosimy o  przesłanie do nas produktu.
  3. zgłoszenie  należy przesłać  na adres reklamacje@dudekdladzieci.pl.  lub  pisemnie na adres: Sklep Dudek ul. Dzielna 21 paw.6 , 01-029 Warszawa. Zgłoszenie powinno  zawierać : krótki opis problemu, skan lub zdjęcie paragonu , skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej produktu, zdjęcia uszkodzeń ( o ile możliwe jest przedstawienie problemu na zdjęciu). Po wstępnej analizie przedstawimy dalszy sposób postępowania, W zależności od problemu poprosimy o wysłanie przedmiotu do nas lub do serwisu producenta, podamy instrukcję zapakowania i ewentualny tryb przekazania przesyłki do zleconego przez nas odbioru kurierskiego.
  4. Jeżeli charakter przedmiotu uniemożliwia dostarczenie go do miejsca rozpatrzenia reklamacji za pomocą zwykłej przesyłki pocztowej Klient zobowiązany jest do uprzedniego ustalenia ze Sklepem sposobu dostarczenia towaru celem rozpatrzenia reklamacji.
  5. Jeżeli bez uprzedniego ustalenia z nami wyślesz paczkę  zawierającą reklamowany Towar, a koszt przesyłki przewyższy koszt zwykłej przesyłki pocztowej lub w przypadku przesyłek, których ze względu na charakter towaru nie można nadać zwykłą przesyłką pocztową - koszt nadania przesyłki kurierskiej będzie  wyższy niż koszt według stawek zgodnych z naszą umową z firma kurierską  , to otrzymasz od nas zwrot kosztu przesyłki w takiej wysokości jaka nasz Sklep poniósłby gdyby realizował przesyłkę we własnym zakresie lub w wysokości opłaty za zwykłą przesyłkę pocztowa - jeśli przedmiot można było wysłać takim trybem.
  6. Przyjmujemy do rozpatrzenia wyłącznie zgłoszenia kompletne, zawierające opis usterek, dane kontaktowe zgłaszającego, nr konta do zwrotu wpłaty - jeśli zwrot jest możliwy a jeśli po wstępnym zgłoszeniu poprosiliśmy o dostarczenie produktu lub jego części - zawierające produkt ( produkt musi być czysty).  Nie ponosimy kosztów rozpatrywania i przesyłania nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, a za przedmioty nieodebrane w terminie pobieramy opłaty za przechowywanie.
  7. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od momentu otrzymania kompletnego zgłoszenia ( wszelkich wymaganych informacji oraz przedmiotu - jeśli poprosimy o jego dostarczenie).
  8. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  9. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.

 

Serwis pozagwarancyjny

Przy naszym sklepie stacjonarnym w  Warszawie prowadzimy serwis, gdzie przyjmujemy zgłoszenia  pozagwarancyjne towarów kupionych w sprzedaży wysyłkowej oraz gwarancyjne i pozagwarancyjne produktów zakupionych w naszych sklepach stacjonarnych.. Serwis jest czynny w dni powszednie w godz. 12.00-18.00 . Reklamacje przyjmowane są wyłacznie w godzinach pracy serwisu, należy zgłosić się z reklamowanym przedmiotem i dokumentami ( paragon, druk gwarancji) .

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep_www@dudekdladzieci.pl lub telefonicznie: sprzedaz internet 511 133 823. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 plik do pobrania

reklamacja towaru wzór formularza

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl